söndag 8 januari 2017

Nytt år - ny blogg

Bilden lånad från SVTPlay.
Jag har bestämt mig för att skapa en ny bokblogg. Faktum är att jag redan gjort det. Det första inlägget är redan postat. Du finner det här: Nytt år - nytt kapitel.

Under en kort övergångstid kommer jag att ha båda bloggarna igång. Sedan kommer jag att övergå helt och hållet till den andra bloggen. Så ni som vill fortsätta att följa mig - och det hoppas jag att ni vill! - bokmärk gärna min nya blogg jmholmstrom.blogspot.se

Om ni har lust, kommentera gärna vad ni tycker om denna min idé. Jag har klurat och funderat och kommit fram till detta.

Trots att Havsdjupens sal är ganska så etablerat vid det här laget, är det kanske inte världens bästa namn på en blogg ... Speciellt inte på en bokblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar