måndag 11 juli 2016

Jag startar en Författarblogg

Min författarblogg.
Efter helgens skrivarkurs, som leddes av Kim M. Kimselius, har jag fått massor av inspiration, energi och skrivglädje. Jag känner att det äntligen är dags att ta nästa steg.

Jag har startat en författarblogg. http://j-m-holmstrom.blogspot.se/

Detta innebär att den här bloggen, Havsdjupens sal, kommer att bli ännu mer av en bokblogg.

Jag hoppas att du vill fortsätta att följa Havsdjupens sal.

Om du är intresserad av skrivande, och vill veta mer om mig och mitt skrivande, får du gärna kika in på min författarblogg.

Jag har skrivit ett inlägg på den bloggen - mitt allra första inlägg - där jag berättar syftet med bloggen. Samt att jag tar upp allting som jag kommer att skriva om på bloggen. Läs gärna mitt första inlägg här.

Varmt välkommen till min författarblogg.

Kim M. Kimselius med sina böcker.
Jag rekommenderar också varmt skrivarkurserna för Kim M. Kimselius. Läs mer på hennes hemsida.

Nu har jag gått två kurser för Kim M. Kimselius och fått mer inspiration och skrivglädje än någonsin. Energin bara bubblar i mig. Båda dessa kurser kommer dessutom generera i inte mindre än två antologier.

Den ena antologin är Färgargårdens andar.

Vad den andra antologin handlar om får du veta så småningom, om du följer min författarblogg.

Kanske vill du också realisera dina författardrömmar?

2 kommentarer:

  1. Mycket bra inlägg, Jenny! Ska kika in på din författarblogg också. Fortsätt skriv, du har deadline till nästa sommar, då vill jag läsa boken ;-)
    Saknar dig redan.
    Kram Kim <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Kim!

      Ja, skriva, det ska jag! Jag är så tacksam för att du gett mig en deadline, och för att du gett mig och de andra kursdeltagarna så mycket. Jag ska arbeta mot deadline och göra mitt allra bästa för att hålla den.

      Saknar dig också!
      Kram,
      Jenny <3

      Radera