fredag 10 januari 2014

Bokbloggsjerka v. 2

Veckans bokbloggsjerka är "Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)"

I mina senaste inlägg har jag skrivit om olika läsutmaningar jag hakat på.
Sammanfattningsvis är det följande:


Plus att jag tänkt mig att läsa diverse hyllvärmare, böcker jag fått i gåva men inte läst än, bland annat.

Tillägg: är även med i bokcirkeln "Brasilien berättar: Ljud av steg".
Samt vill även:
- läsa minst tio böcker på engelska
- läsa en bok på franska

8 kommentarer:

  1. Hyllvärmare verkar vara ett återkommande tema :)

    SvaraRadera
  2. Jag är faktiskt imponerad av att man ger sig i kast med många utmaningar. Jag skulle nämligen inte klara det..

    SvaraRadera
  3. Det där med 20 länder lät intressant!

    SvaraRadera
  4. Klassiska kvinnor låter som en bra idé tycker jag :)

    SvaraRadera
  5. Klassiska kvinnor hade jag hoppat på om jag känt att tiden fanns.

    SvaraRadera
  6. Hyllvärmare och kaosutmaning kör jag med!

    SvaraRadera
  7. 2014 känna som ett hyllvärmar år för väldigt många :)

    SvaraRadera
  8. Förhoppningsvis (och nästan alldeles säkert) går det att kombinera utmaningarna så att en bok passar in på flera :)

    SvaraRadera