måndag 4 mars 2013

Just nu...

... målar jag på sten... en vit bakgrund till en fågel och en rosa bakgrund till något annat, jag vet inte vad än.
... gör jag en lista över oavslutade målarprojekt, mina tavlor målade med akryl, listan blev lång... femton stycken mer eller mindre påbörjade, varav tre bara är bakgrundskladdade, grundade, och inte några egentliga påbörjade motiv.
... har jag tre stycken promarkersprojekt jag jobbar på (se mer här)
... dricker jag blåbärste.
... funderar jag på hur jag ska ta tag i VK igen - jag läste första kapitlet tidigare idag, en början som kanske funkar, ett kapitel som är avslutat men inget reseracharbete gjort på än (jag borde göra en lista på researchfrågor, det har jag bara inte kommit till skott med än)
... funderar jag på att skriva en skrivpuffövning och lägga upp på bloggen (det var länge sedan sist)
... längtar jag efter att ha skrivarflow (tänker mest på Tusenskönan i samband med detta)
... längtar jag efter att läsa och bli gripen och insnurrad i en riktigt bra bok - Boktips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar