tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År!

Gott Nytt År, alla bloggläsare!
Må ert år 2013 bli det bästa någonsin!
Något nyårslöfte har jag ännu inte givit mig själv, men jag har redan tidigare bestämt att nyckelordet för året 2013 ska bli "självrespekt", med allt vad det innebär.
Just nu håller jag på att läsa "Tunnlar", en julklapp jag fått 2012.
Annars är jag just nu mest skrivande på "Tusenskönan", har kommit igång med skrivandet på den boken igen. Har tagit paus under december med "VK", mitt NaNoWriMo-projekt 2012. Nu med januari är det dags att påbörja redigeringen av den boken, att skriva klart den och faktagranska den - något som kommer att bli omfattande. Testläsare och sedan redigering igen. Jag ser fram emot att arbeta med detta under 2013.
Ännu en gång, Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar