tisdag 27 mars 2012

Hunger Games

Nu har jag köpt biljetter. På torsdag är det dags - då ska en vän och jag gå och se Hungerspelen. Det ska bli väldigt spännande! Jag slukade ju trilogin, tyckte att den var synnerligen spännande, läste en samlingsvolym så alla tre böcker på raken. Ska bli kul att se hur de löst saker i filmen, även om jag efter all kritik den fått, kanske kommer att bli lite besviken om allting blir för snällt bara för att de vill ha en väldigt bred publik och tonar ned all svärta till att bli en grådassig lagomfärg istället. Men vi får se! Jag har hört mycket positivt också om filmen och gillat det mesta jag sett på trailer så det verkar lovande. Och film är ju speciell på bio - det blir en intensivare upplevelse, går inte att komma ifrån, än att sitta hemma i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar