onsdag 2 november 2011

Andra dagen med gott samvete

Jag slutade på 2253 ord igår; det blev inte mer skrivet.

Idag har jag skrivit lite grand på tåget, inte mycket och väldigt spretigt och dåligt (kritikern som lägger sig i). Så jag har inte renskrivit det (vet inte ens om det är något att använda), men jag har skrivit desto mer under kvällen. Ett par ordsprinter på fem minuter vardera, plus lite extra skrivtid har fått mig att landa på 1824 ord idag, vilket ger mig ett sammanlagt antal av 4077 ord. Jag ligger alltså bra till för minimum ger 3334 ord, så jag är gott och väl över det.

Nu kan jag lägga mig att sova med gott samvete. Nya tag imorgon! Nu är jag bättre igång, så det kanske går bättre att skriva på tåget också. Då blir det renskrivning imorgon kväll också, ihop med (förhoppningsvis) ytterligare nyskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar