onsdag 3 november 2010

Nu ryker det!

Nu kör jag så det ryker!

Jag har hittat en chatt, ett chattrum, där svenskarna håller till. Där hålls det då och då maraton, eller sprintskrivning i en kvart eller tjugo minuter. Det har hjälpt mycket, att få undan spärrarna och bara skriva på! Den hjälpen plus att jag varit disciplinerad själv att skriva både efter och innan nämnda chattsessioner har gjort att jag kommit långt över dagens minimum på 1667 ord.

Idag, dag 3: 3025 ord.

Sammanlagt är jag nu uppe i 5615. Det ger ett snitt på 1872 ord per dag. Inte illa. Nu ska jag bara fortsätta på samma vis. Eller i alla fall komma upp i minimum varje dag. Yay!

1 kommentar:

  1. Jag är också med i NaNoWriMo och än så länge fungerar det precis som jag tänkt. Så fort jag sätter mig ner rinner orden till och i och med att jag ska skriva minst 1730 ord per dag (sista dagen räknar jag inte med) blir det att jag sätter mig mer än jag annar skulle göra. Är nu uppe i mer än 8000 ord så det känns fantastiskt.
    Lycka till du också! :-)

    SvaraRadera