lördag 13 november 2010

Fortsatt roligt!

Dag 12: 843 ord.

Dag 12 slutade med att jag fortsatte skriva då klockan var över midnatt på fredagskvällen. Orden som skrevs då räknas naturligtvis till lördagen. Inte ofta jag sitter mitt i natten, mellan tolv och ett och två och skriver... Jag hamnade på 1858 ord innan jag gick och lade mig.

Idag lördag, efter sömn, har jag gjort mycket annat, har inte blivit något skrivet förutom nu på kvällen. Nyss skrev jag 303 ord. Därmed är jag uppe i 2161 ord idag, vilket ger en totalsumma på 23 208 ord. Efter dag 13 ska man ha 21 667 ord för att ligga fas. Kul att känna att jag ligger över minimikravet!

Nu ska jag vara med på en ordsprint (man skriver oavbrutet i viss tidsperiod, oftast en kvart eller tjugo minuter) kl. 23.35-23.50. Får se hur många ord jag åstadkommer då.

Hursomhelst har jag väldigt roligt, och det är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar