onsdag 1 september 2010

Virkverket - Vinn boken Virkligheten




Böcker är något av det mest inspirerande man kan köpa/låna/få när det gäller kreativt skapande. Man kan få massor av idéer! Speciellt när det gäller virkning, som jag inte är så bra på än, är det bra att ha en bok att lära sig av och vända sig till. Hittills har jag skaffat mig fyra stycken böcker om att virka amigurumi, men jag skulle hemskt gärna vilja ha fler böcker om virkning.

Som t.ex. boken på bilden här, som dessutom är med på Virkverkets blogg. Där kan man vinna boken Virkligheten om man deltar i tävlingen som finns beskriven i det här blogginlägget på bloggen Virkverket. Som ni ser av bilden på boken är det massor av jättesöta djur och annat dylikt som man kan virka! Inspirerande!

(Det här blogginlägget är korspostat på Creative Harmony, där jag också har mina inlägg om amigurumi (på engelska) och virkning (på svenska).)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar