onsdag 1 september 2010

Tävling med pysselmaterial som vinst

Den kreativa bloggen "Tyg och otyg" har jag hittat genom den likaledes kreativa Sigrinn.

På "Tyg och otyg" pågår just en tävling i och med att bloggen fyllt ett år. Bloggägarinnan lottar ut tre paket med pysselmaterial.

Det låter som något för mig! Oavsett om jag vinner eller inte låter det som en kul idé! Roligt med sådana initiativ! Jag skulle bli glad vad jag än vann för något. Pysselmaterial är aldrig fel.

Den här bloggen, min egen - Havsdjupens sal - är ju mest dedikerad till mitt skrivande. Men jag håller ju även på med annat kreativt skapande. Om du inte redan upptäckt det, har jag två bloggar till. På bloggen "Creative Harmony" redovisar jag mer av mitt kreativa pysslande. Gå gärna dit och läs och titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar