torsdag 24 juni 2010

Färdiga projekt, pågående projekt

Jag har gjort två nya listor som ni kan se till höger i bloggens sidospalt. Den ena listan heter "Färdiga projekt" och den andra heter "Pågående projekt". Det är precis som det står, listor för mina skrivprojekt.

Jag har tagit bort den långa beskrivning av bokprojekten jag hade tidigare med antal ord och tecken och förklaringar hit och dit. Jag tycker att det här blir mer överskådligt. Namnen i listorna är desamma som figurerar i blogginläggen. Notera dock att alla barnboksprojekt är samlade under etiketten "barnboksmanus", och alltså inte har några egna enskilda etiketter.

Jag har skalat bort alla projekt som för närvarande ligger på is, är påbörjade men borttappade eller ratade. På så vis håller jag listorna kortfattade och aktuella. Håll gärna koll på dem, då jag kommer att ändra i dem när det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar