onsdag 15 juli 2009

Creative Harmony

Kreativ Harmoni hette min tredje blogg, som jag startade efter min LiveJournal och den här bloggen. Jag ville ha ett ställe där jag kunde skriva om andra projekt, sådant jag höll på med vid sidan av skrivandet.

Men jag gillade aldrig riktigt blogg.se-sidan på vilken jag hade Kreativ Harmoni.

Nu har jag äntligen hittat ett ställe där jag tror att jag kommer att trivas.

Jag har flyttat Kreativ Harmoni till wordpress.com och bytt namn till Creative Harmony.

Mest eftersom jag kommer att posta inlägg med inspiration från Inspire Me Thursday och Illustration Friday, och vill att andra deltagare i dessa utmaningar ska kunna skriva kommentarer utan att behöva gå en kurs i svenska först, då blogg.se är helt och hållet svenskt. Wordpress.com är mer internationellt.

Jag vill kunna skriva på omväxlande svenska och engelska, som det behagar mig och faller mig in. Mestadels kommer jag nog att hålla mig till engelska på Creative Harmony.

Det känns roligt med en nystart! En blogg där layouten är snygg fast det är en av de där färdiggjorda mallarna.

Besök mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar