måndag 25 maj 2009

I eftermiddagens solsken

Underbart vackra sommardag. Nu är det varmt både i solen och i själva luften. Det blåste när jag var ute och promenerade mellan kl 19 och 20, och vindarna var ljumma. Sommaren är här!

Jag har en pytteliten balkong, men den är min... Jag får plats med ett litet grönt runt bord med tillhörande två små gröna stolar.

I eftermiddags satt jag på den ena stolen och sträckte ut benen på den andra. Solade samtidigt som jag läste utskrivna PDF-filer med pennan i hand. Jag har fått alla de andras bidrag till Kreativa Möten.

Nu är det dags för näst sista fasen: läsa igenom och kommentera varandras texter. Jag började i eftermiddags.

I morgon ska jag läsa klart och kommentera de återstående texterna. Det blir mer att läsa i morgon än i dag. Men jag hinner utan problem bli klar till på onsdag kväll då det är dags för responsmötet. Det känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar