lördag 12 januari 2008

What Sign Should You Be, Maximilian?

You Should Be A Leo

What's good about you: you always speak your mind and aren't scared of anything

What's bad about you: you have to be the boss, and you love to control others

In love: you enjoy being admired and pampered, but don't always reciprocate

In friendship, you're: easy to get along with and the center of attention

Your ideal job: member of royalty, TV anchor, or investment banker

Your sense of fashion: classic well fitting clothes that last forever

You like to pig out on: Greek or Italian food
What Sign Should You Be?

Jag måste ju bara göra det här testet som Maximilian! Och självklart visste jag hur han skulle svara (det var dock bara fyra frågor, men i alla fall)! Jag känner honom fortfarande, fastän det gått så länge sedan jag skrev något om honom… nåja, jag skrev i torsdags, men räknas det? Inte ens en halv sida? Eller är jag för hård mot mig själv?

Nåja. Nu ska jag gå och lägga mig, och förhoppningsvis drömma om något som inspirerar… Eller i alla fall gör mig utvilad så att jag kan utnyttja lördagen till skrivande (förutom shopping, som jag redan har planerat att jag ska ägna mig åt)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar